TITBIT Перейти на головну сторінку Перейти на головну сторінку Перейти на головну сторінку
Програма "Бек-офіс"
  • Програма "Бек-офіс" ("Titbit back-office"), яка є системною та базовою для підключення надбудовних модулів (імпорту цін та стопів готелів, модулю зв'язку з бухгалтерською системою та ін.),  служить для розрахунків ціни турів будь-якої складності; веде облік та управління замовленнями; генерацію, зберігання, електронну відправку повідомлень та робочих документів; аналітику фінансових стосунків з постачальниками та замовниками; аналітику стану продажів в різноманітних статистичних зрізах.
    А в комплексі з програмою "Тибет" вона створює систему для автоматизації всіх технологічних процесів оператора, включно з онлайн-бронюванням.
  • Система пропонується нами в двох варіантах, є поточний і є попередній її випуски, які містять різні механізми розрахунку цін турпакетів:
    - В ПОТОЧНІЙ версії - він динамічний, що в рази підвищує швидкість формування "продажних" цін та в рази знижує трудоємність робіт.
    - В ПОПЕРЕДНІЙ версії - він потребує розрахунків/перерахунків прайсів, як правило об'ємних, через шо розрахунки довготривалі. До того ж цей випуск "фіксований", тобто функціонал його програм вже не підлягає доопрацюванню та оновленню - тоді як поточний випуск постійно модернізується.
    Саме тому вартість зафіксованої версії знижена нами дуже суттєво, її ціна зараз в 2 рази нижча від ціни поточної версії (див. на сторінці "Ціни") - хоча весь інший функціонал у них подібний, а інтерфейси систем бронювання майже ідентичні.
  • ОРАКЛОВА версія (на платформі "СУБД Oracle") - це ще одна варіація поточного випуску, яка дуже надійна та особливо зручна для використання в розгалуженій офісній мережі замовника. Завдяки наявності додаткового сховища ця система не потребує періодичного очищення застарілих даних, вона дозволяє роками зберігати десятки тисяч замовлень та пов'язаних з ними документів без помітних втрат швидкості в роботі програми.
ВИМОГИ до обладнання

Для поточної та попередньої версій "Бек-офісу":

  1. В якості сервера (на який встановлюється програма-адміністратор та база даних) може бути використаний будь-який комп'ютер офісної мережі з сучасними технічними  характеристиками та операційною системою Windows (а ще краще Windows Server). У цього комп'ютера повинна бути "фіксована" виділена провайдером IP-адреса.
    Зверніть увагу
    : рекомендовано використовувати цей сервер тільки під програми, дотичні до системи "ТІТБІТ". При недотриманні цієї рекомендації оператор повинен врахувати, що до істотного уповільнення роботи системи або навіть до її збою може привести інтенсивний мережевий трафік (часті завдання на друк, спільна робота над офісними документами) і паралельна експлуатація третіх програм, які теж використовують мережеві з'єднання і оперативну пам'ять сервера (програми розсилок , месенджери та ін.).
  2. Мережеве забезпечення повинно підтримувати протокол TCP/IP.
  3. Вимоги до комп'ютерів-робочих станцій (на кожен з яких встановлюється програма-клієнт):
    - Оперативна пам'ять - не менше 4 Гб, операційна система - Windows.
    - Для формування вихідних документів (прайсів, звітів) необхідна наявність встановленого Microsoft Office.

Для ораклової версії "Бек-офісу":

  1. В якості сервера бази даних повинен бути використаний комп'ютер, спеціально виділений тільки для цієї мети (тобто для програм "ТІТБІТ").
  2. Він повинен мати високі технічні характеристики, достатні для встановлення на ньому операційної системи "Windows Server" і платформи "СУБД Oracle" версії не нижче 11. Для встановлення у замовника ми пропонуємо йому "вільну" версію СУБД Oracle, хоча він може прибати й комерційну версію (за власний кошт).
  3. На кожному комп'ютері (робочій станції) повинен бути встановлений клієнт "СУБД Oracle" версії не нижче 11.
  4. Кількість комп'ютерів, включених в контур програми "Бек-офіс на СУБД Oracle" - вимогами нашої системи не обмежується, вона залежить тільки від кількості придбаних ліцензій на "СУБД Oracle" (якщо він використовує комерційну версію).


ВПРОВАДЖЕННЯ та СУПРОВІД

Встановлення та обучення:

  • Встановлення та налаштування програм виконує співробітник "ТІТБІТ" на території замовника (якщо він в Києві) або дистанційно через наданий замовником віддалений доступ.
  • Роботи по установці проводяться за обов'язкової участі (прямої або дистанційної) технічного фахівця замовника.
  • Навчання користувачів (декілька групових занять тривалістю по 2-2,5 години кожне) включене у вартість програми.
  • Обучення проводиться на території замовника (якщо він у Києві) або дистанційно - по скайпу, в голосовому режимі з демонстрацією екранів.
  • Паралельно замовник навчається самостійно, використовуючи відповідну користувацьку документацію (див. розділ Інструкції) і отримуючи консультації наших фахівців. Консультації надаються через будь-які канали зв'язку (скайп, телефон, електронна пошта та інші).

Розробка "звітів" (шаблонів рабочої документації):

  • Програма "Бек-офіс" поставляється з набором тестових шаблонів, що дозволяє освоїти генерацію робочих документів ("звітів") в форматах Ворд і / або Ексель.
  • Ці шаблони ("звіти") можна використовувати не тільки в якості тестових, але й переробити їх в робочі, відкоригувавши засобами програми.
  • Крім того договором передбачена розробка до 5 шт індивідуальних шаблонів - для генерації документів за зразками, наданими замовником.
  • Розробка будь-якої кількості додаткових шаблонів для "звітів" - здійснюється за окрему оплату, вартість див. на сторінці "Ціни" (в розділі "Супровід системи").

Гарантійний супровід:

  • Гарантійний технічний супровід системи діє впродовж 1 року після укладення договору. Він передбачає поточний патронаж програм (в тому числі оновлення поточних версій), відновлення працездатності програм у випадках технічних збоїв, а також відновлення бази даних замовника з наданої ним резервної копії (файл-архів регулярно створюється самим замовником засобами, передбаченими програмою).
  • Гарантійний технічний супровід не передбачає проведення будь-яких доопрацювань - окрім тих, які містяться в релізах випущених нами оновлень поточних версій. Доробки по персональному замовленню - можливі за додаткову оплату.
  • Оплата за гарантійне обслуговування на кожний наступний рік є диференційованою та залежить від передоплаченого замовником періоду, див. на сторінці "Ціни" (в розділі "Супровід системи"). У випадку переривання гарантії більш ніж на 3 міс - додаткова разова оплата за її відновлення становить 20% від поточної вартості комплексу системних програм.
  • Всі додаткові модулі, які були довключені замовником в склад системи - супроводжуються нами безкоштовно, тому доплата за їх відновлення не потрібна.


ПРИМІТКИ:

  • На відміну від інших розробників вартість нашої системи ніяк не залежить від кількості робочих місць у оператора.
    Обліковується система тільки ліцензією, яка прив'язана до ІР-адреси сервера замовника.
    А клієнтські програми не контролюються і не обмежуються в кількості - навпаки, вони ще й довстановлюються нами (за побажанням замовника) на нові робочі станції.
  • Після випуску оновлень (релізів) - всі необхідні матеріали надаються оператору безкоштовно, за умови, що система знаходиться на гарантійному супроводі.
  • Перехід між поточними версіями системних програм - з базової на Ораклову - можливий після доплати різниці в їх вартостях. Заміна проводиться тільки за умови, що система знаходиться на гарантійному обслуговуванні. Заміна не тягне за собою змін в строках гарантійного обслуговування.

 

            

Програмне забезпечення Програми      Інструкції та документи Інструкції      Впровадження та супровід програм Обслуговування      Вартість програм та послуг Ціни