TITBIT Перейти на головну сторінку Перейти на головну сторінку Перейти на головну сторінку
Автоматизація бізнесу туроператорів


Шановні співвітчизники!

Через воєнний стан ми працюємо дистанційно, в часовому режимі "без обмежень".
Вистоїмо разом!
Слава Україні!

  • Система ТІТБІТ має функціонал для автоматизації всіх технологічних процесів туроператорського бізнесу, включно з онлайн-бронюванням (див. приклади на сайтах туроператорів).
     
  • Вона утворюється двома системними програмами "Бек-офіс" та "Тибет" (огляд див. в форматі pdf), які можуть бути нарощені додатковим функціоналом через підключення надбудовних модулів та сервісів.
     
  • На вибір туроператора ми пропонуємо три варіанти системи з аналогічним функціоналом: в базовому виконанні це ПОТОЧНА та ПОПЕРЕДНЯ версії, а в більш складному виконанні (з додатковим "сховищем" даних) це ОРАКЛОВА версія.
     
  • Базові версії відрізняються одна від одної кардинально різними механізмами підготовки цін (їх розрахунків та актуалізації).
     
  • В ПОТОЧНІЙ версії - механізм розрахунку цін динамічний, швидкість генерації результуючих цін надзвичайно висока, а їх актуалізація практично миттєва.
     
  • В ПОПЕРЕДНІЙ версії - формування цін ведеться через розрахунки прайсів, актуалізація цін більш довготривала та потребує перерахунків/ переопублікування цих прайсів.
     
  • ПОПЕРЕДНЮ версію зафіксовано, тобто її програмний функціонал не підлягає оновленню. В ПОТОЧНІЙ версії - функціонал постійно модернізується.
     
  • Зверніть увагу: вартість ПОПЕРЕДНЬОЇ версії та її гарантійного супроводу - вдвічі нижча відносно вартості ПОТОЧНОЇ версії.
     
  • ОРАКЛОВА версія системи - це аналог поточної версії (той самий функціонал, регулярна модернізація), яка переписана під роботу на платформі "СУБД Oracle" і тому більш складна архітектурно.
     
  • Ця платформа (програма "СУБД Oracle", її офіційно безкоштовний варіант) під час впровадження системи встановлюється нами не тільки на серверне, а й на клієнтське обладнання замовника.
     
  • Завдяки наявності такої платформи (додаткового високопрофесійного сховища даних) система не потребує періодичного очищення бази від застарілої інформації, дозволяючи роками зберігати десятки тисяч замовлень та пов'язаних з ними документів без помітних втрат швидкості в роботі програм.
     
  • Незалежно від версії нашої системи, яка впроваджена у оператора, йому доступна інтеграція з такими зовнішніми серверами, як ІТ-тур та Отпуск - прямі шлюзи з ними налагоджено засобами веб-сервісу XML-шлюз.

Особливості нашої співпраці з партнерами:

  • Вартість кожної з версій нашої системи не залежить від кількості офісних підключень в мережі туроператора, тобто програми-клієнти встановлюються нами без обмежень на будь-яку кількість робочих станцій.
     
  • Вартість гарантійного супроводу системи, вартість підтримки інтеграційних "шлюзів" з системами ІТ-тур та Отпуск - у нас диференційована (чим довший оплачуваний період, тим нижча ціна з розрахунку в місяць).
     
  • Розстрочка виплат, яку ми надаємо новим партнерам при впровадженні системи - довготривала та може становити 11-12 місяців.
     
Супровід
Поточний патронаж, оперативне відновлення в аварійних ситуаціях
 
Консультації
Необмежена консультативна підтримка, обучення "під ключ"
 
Вартість
Гнучка цінова політика, розстрочки та відстрочки платежів
 
Доробки
Розробка нових функцій під персональні побажання замовників
 

 

            

Програмне забезпечення Програми      Інструкції та документи Інструкції      Впровадження та супровід програм Обслуговування      Вартість програм та послуг Ціни